Jäsentiedote 2.4.2020

9.4.2020

Koronavirusepidemian vuoksi Kerava-seura noudattaa maan hallituksen karanteenimääräyksiä. Näin ollen se peruuttaa suunnitellut tilaisuudet päivämäärään 13.5.2020 asti.

JÄSENTIEDOTE 2.4.2020

HEI!

Torstaina 30.4. klo 17.30 eli vapunaattona Hallintopuistossa pidettäväksi aiottu Tyttöpatsaan kukitus ja Neiti kesäheinän 2020 valinta peruutetaan tältä vuodelta.

Torstaina 7.5. klo 18 Hyvinvointikeskuksessa pidettäväksi suunniteltu Haloo Kerava -kahvilailta Maalaistalojen Kerava peruutetaan tältä keväältä.

Jos karanteeni on päättynyt kesäkuussa ja kaupungin nimikkojuhla Keravan päivä järjestetään, seura julkistaa Vuoden keravalaisen valinnan päivän pääjuhlassa sunnuntaina 15.6. klo 12.

Seuran nettisivu ja Facebook-sivu tarjoavat aika ajoin lukemista. Kannattaa seurata!

YHDESSÄ OLEMME VAHVOJA!

Pitäkää huolta erityisesti itsestänne ja  erityisesti läheisistänne!

SATU

puheenjohtaja