Tuotteet

AVAIN KERAVAN MUISTOIHIN

Kotikaupunkini Kerava -teossarjan numerot 1 – 16 hinta 5 €/kpl, numerot 17 – 21 hinta 20 €/kpl.
Tuorein teos, numero 21, on myynnissä seuran lisäksi Tyykipuodissa, Kauppakaari 1, Ruusukuvassa, Paasikivenkatu 1 sekä K-Market Asemalla, Paasikivenkatu 13. Kirjan hinta on 20 euroa.
Numeroita 1- 20 myydään seuran ilmoittamissa tapahtumissa tai seuran nettisivujen kautta.

Kukin julkaisu on erillinen kokonaisuus. Sarjan eri niteissä esitellään Keravaa monipuolisesti ja kokonaisuutena se muodostaa mittavan katsauksen Keravaan niin kaupunkikuvan, monien eri vuosikymmenten tapahtumien ja ihmisten arkielämän sekä juhlan kautta. Se kertoo paikallisista henkilöistä, Keravalla asuneista suurmiehistä ja heidän merkityksestään. Kirjasarja on yksinkertaisesti avain menneen Keravan ja keravalaisten muistoihin.

PDF-tiedostoKotikaupunkini Kerava -teossarjan sisällysluettelot.pdf (3.0 MB)
Kotikaupunkini Kerava -teossarjan numeroiden 1 - 20 sisällysluettelot.
PDF-tiedostoKotikaupunkini Kerava 21 sisällysluettelo.pdf (62 kB)
Kotikaupunkini Kerava -teoksen numero 21 sisällysluettelo.
PDF-tiedostoKerava-seuran hinnasto 2022.pdf (14 kB)