Jäsenkirje 2/2021

16.9.2021

Olemme eläneet hiljaista aikaa peräti vuoden ja kuusi kuukautta. Tuostakin olemme selviytyneet - kukin omalla tavallaan. Jotkut ovat nauttineet hiljaisuudesta, toisille aika on ollut koettelemus. Niin tai näin: kaikki varmasti ilahtuvat, että rajoituksia on karsittu ja toimintaa voidaan käynnistää.

Jäsenkirje, syksy 2021

❣️ HEI KAIKILLE! ❣️

Ajatelkaa, että olemme eläneet hiljaista aikaa peräti vuoden ja kuusi kuukautta. Tuostakin olemme selviytyneet - kukin omalla tavallaan.  Jotkut ovat nauttineet hiljaisuudesta, toisille aika on ollut koettelemus. Niin tai näin:  kaikki varmasti ilahtuvat, että rajoituksia on karsittu ja toimintaa voidaan käynnistää.

Kerava-seuran johtokunta on karanteenin aikana kokoontunut verkossa. Joka kerta olemme toiveikkaasti miettineet ohjelmaa, seuraavassa joutuneet perumaan.

Vuoden keravalainen 2021 voitiin julkistaa kesäkuussa Keravan nimikkopäivän pääjuhlassa, sekin netin kautta. Seuran valinta erityisnuorisotyöntekijä Leif Ruusumeri sai monilta tahoilta kiitosta.

Yhtään vähemmälle suosiolle ei jäänyt vuoden 2021 Neiti kesäheinäksi valittu Tyykipuodin perustaja ja sielu Leena Sarin. Hän suuntasi Tyttöpatsaan juurella kiitospuheensa koskettavat sanat nimenomaan nuorisoon, joka erityisesti on koronan aikana kärsinyt.

Seura on siirtänyt kokoontumisrajoitusten vuoksi monien järjestöjen tapaan sääntömääräisiä kokouksiaan, me kolme: pitämättä ovat kevät- ja vuosikokoukset vuodelta 2020 sekä kevätkokous tältä vuodelta. Ne järjestetään yhdessä ryppäässä samana iltana, jolloin pidetään myös tämän vuoden vuosikokous. Paikkana on Keuda-talon A.Aimo -sali, ajankohta on 24.11.2021 klo 18. Seura tarjoaa pullakahvit ja tilaisuus on avoin kaikille. Illan puhuja on tätä kirjoittaessani vielä varmistamatta.

Kokouksista ja loppusyksyn muusta mahdollisesta toiminnasta ilmoitetaan Keski-Uusimaassa ja jäsenkirjeellä sekä seuran Facebook- ja nettisivuilla.

Muistutuksena: suositun teossarjan Kotikaupunkini Kerava julkaisu n:o 21 ilmestyy marraskuun alussa. Siitäkin vielä myöhemmin tietoa.

ILON KAUTTA TAPAAMISIIN

Satu